cameraschuwheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu cameraschuwheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu

cameraschuwheid

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

11 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

Wegens acute cameraschuwheid (of ligt het ergens anders aan?) heb ik momenteel geen foto's beschikbaar om deze site op te fleuren... Maar daar komt hopelijk snel verandering in! Keep checking it out!!

  • 11 Februari 2004 - 02:44

    Sandrine:

    Hi Wendy!

    Nice to hear from you. Great idea your website! I look forward to see the pics. I saw your friend's ones and they look fantastic!

    I'm sure you love it there.

    Have fun!

    Sandrine XX

  • 11 Februari 2004 - 12:10

    Eva - Borsbeek:

    ik ben jaloers !!!!!!!!!! ik wil mee !!!!!!!!!!
    amai meid, da gaat super worden! philippe moet ook een beest zijn, trouwens!
    amuseer jullie ook ondertussen en ik hoop veel spannende verhalen te horen/lezen.
    dikke knuft
    eva

  • 11 Februari 2004 - 16:34

    Nicholas:

    ej wendyke, goei idee van deze site vanwaar hebde da? als kik ooit op reis zou gaan dan zou ik ook zone site pakken.hehe,
    ik wens u een goei reis en wees wa voorzichtig met brulapen die me stokken beginnen te gooien. Ik heb ook nog een vraagske voor u, wilde gij mooie schelpen meepakken voor mij, ik ben aan een collectie bezig van heel de. bedankt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 34324

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: