It has been very nice, sir. Up to the next thing - Reisverslag uit Antwerpen, België van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu It has been very nice, sir. Up to the next thing - Reisverslag uit Antwerpen, België van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu

It has been very nice, sir. Up to the next thing

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

22 Mei 2004 | België, Antwerpen

Tja tja, weer in het land... Wel een vreemd gevoel na 3 zulke intense maanden!
Maar ondertussen ben ik toch al wat gewend, dus zware aanpassingsprobleemverschijnselen zijn er niet opgetreden.
Nee, ik geniet er eerder van om terug in het moederland te zijn. Een beetje in Ranst, een beetje in Antwerpen, wat La Rocca hier, een familiebezoekje daar...
Ik had bijna alle foto's reeds ontwikkeld en netjes in boekjes bij in de rugzak, dus ik heb al goed geïllustreerd kunnen vertellen!
En ik ben nog niet geheel uitverteld of...
na de komende tweedaagse in Amsterdam volgende week,is het alweer aftellen naar het volgende 'project': de zomer in Spanje. 3 maanden hard werken, zwaar feesten en tot negers toe zonnen, in mijn tweede thuis...heerlijk!
Bij die Wendy kan het precies niet op, hoor ik je al zeggen...tja, je moet van het leven genieten hé....en als je terwijl nog goed centen kunt verdienen is dat helemaal mooi meegenomen. Je zou maar gek zijn om daar nee op te zeggen!
Ik zal de geïnteresseerden zeker op de hoogte blijven houden via deze site, dat is mij een waar genoegen en als er ook maar één iemand het leest ben ik al content.
In Spanje gebeurt er nu niet zoveel als de gemiddelde dag op reis in Zuid-Amerika, maar het leven is er alles behalve alledaags. Dus geen nood!!
xxx

• 22 Mei 2004 - 21:19

Sandrine:

Hi Wendy!

Well done girl! Time flies, I didn't realise your trip was already finished. Looks like you will have a busy summer too in Spain. All good!

• 26 Mei 2004 - 10:55

Wommelgem:

je ziet er stralend uit wendy blijf ons op de hoogte houden zelfs vanuit het mooie zonnige spanje daar kan ik nu ook van meespreken .Veel liels .