effe de plannen uit de doeken doen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu effe de plannen uit de doeken doen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu

effe de plannen uit de doeken doen

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

11 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

vandaag is het 10 februari en dat is de **ste vejaardag van mijn teergeliefde moeder.. ik zit dus in Broechem op een intiem familiefeestje.
Morgen, woensdag zullen we bij wijze van afscheid van de goede Ranstse vrienden éne gaan pakken in jeugdhuis Krejoel in mijn oud-boeredorp; ik ga geen afscheidsfeestjes BLIJVEN geven hé!!
Mijn gloednieuwe rugzak staat al bijna helemaal klaar hoewel er niet veel in kan, dat wordt dikwijls kleertjes wassen!
Op 12 februari om exact 08u15 stijgt mijn vliegtuig op richting Madrid van waaruit ik overstap op een Boeiing richting Lima. Daar zal ik iets voor zeven uur 's avonds lokale tijd aankomen (ideaal dus) in de luchthaven van de hoofdstad van Peru alwaar een brave taxichauffeur met een schoon genaamd bordje mij zal opwachten om mij naar het schattig hotelleke te voeren alwaar ik hopelijk over mijn jetlag kan slapen. Als dat gebeurd is rest er mij nog één vlucht(je) naar de prachtstad Cuzco waar Philippe goede daden aan het verrichten is! (niet ironisch hé) en waar de boeiende reis écht begint!
xxx

Today it's the 10th of february and that is the **th birthday of my dear mommy...so I am at an intimate familyparty.
My brandnew rucksack is almost packed, although it hasn't too much space to put my stuff in, so I'll have to wash cloths very often!
The 12th of februari, at exactly 8.15 a.m. my plain takes off to Madrid, where I'll change my seat for one in a plain to Lima. I'll arrive at around 7 p.m. local time (that's ideal)at the airport of the capital of Peru, where a nice taxidriver should be waiting for me with a funny signboard in his hand with my name written on it, to take me to a hotel where I hopefully have a good nightrest to sleep away the jetlag. When that has happened there 'll only rest me one more flight to the amazing city of Cuzco where Philippe is doing good deeds (is not ironic he)and where the interesting trip really begins!
xxx

  • 11 Februari 2004 - 16:36

    T. Mirèse:

    Een heel goeie vlucht, en geniet van de zovele dingen die je zal tegenkomen. Veel geluk. Groeten aan Philippe. Dikke kus voor jou.

  • 12 Februari 2004 - 07:35

    Rie:

    Ik ben blij dat je droom werkelijkheid wordt. Ik hoop dat alles goed verloopt en ik blijf je gebeurtenissen volgen.

  • 12 Februari 2004 - 07:37

    Peke:

    Veel plezier! Zal je missen.Hou me op de hoogte waar je zit, misschien kom ik wel is af. Groetjes uit Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 34333

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: