heelhuids aangekomen! Arrived well! - Reisverslag uit Lima, Peru van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu heelhuids aangekomen! Arrived well! - Reisverslag uit Lima, Peru van Wendy Donckers - WaarBenJij.nu

heelhuids aangekomen! Arrived well!

Door: wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

13 Februari 2004 | Peru, Lima

Ja, ik ben aangekomen! Ik zit momenteel in het internetcafeetje van Hotel Espana alwaar ik een nachtje verblijf. De vluchten zijn goed gegaan, de 12 uur durende vlucht van Madrid naar Lima was naar mijn gevoel zelfs snel voorbij! Kwas toch kapot van de laatste week en vooral de laatste nachten van 1 of 2 uurtjes slaap dus ik lag de helft van de tijd in coma...
Die brave taxichauffeur stond mij inderdaad op te wachten en ik heb er goe mee gelachen want het is ne speciale typ zene! Morgenmiddag hebben we al afgesproken, dan gaat hij mij weer naar de luchthaven doen om door te vliegen naar onze Philippe... eindelijk!!
Khoop dat k vannacht goed slaap want de kamer is toch wel vies hoor, daar zal ik nog aan moeten wennen. Philippe heeft mij gelukkig al gerust gesteld met te zeggen dat zijn hostalkamer toch wel properder is.
Verder vind ik het schitterend om hier te zijn, al heb ik nog niet veel gezien. Ik ga trouwens om dit uur de straat niet meer op, alleen. Mijn mama heeft gezegd dat ik voorzichtig moest zijn, ;)
xxx

Yes! I've gotten here well! At this moment I'm in the cybercafe of Hotel España where I'm staying for one night. The flights have gone well, the 12 hour-during flight from Madrid to Cuzco even passed quickly according to my feeling! I was already exhausted from before so I was half the time in some kind of coma...
That nice taxidriver was indeed waiting for me in the airport and I've had a good laugh with him while driving to the hotel; he's a special one! Tomorrow at noon we already have a "date"; he's gonna take me to the airport again, to fly through to where is our Philippe..finally!
I hope I sleep well tonight 'cause the room I got is quite dirty, I guess I'll have to get used to that. Fortunatly Philippe has already "unworried" me telling me that the hotal where he's staying a lot cleaner is.
Apart from that I feel great for being here, although I haven't seen much yet. At this hour I won't go on the street anymore though, all alone. My mama has told me to be very carefull, ;)
xxx

  • 13 Februari 2004 - 12:24

    Kimmeke:

    Hey nichtje,
    Eindelijk dat er een stukje van je droom mag uitkomen en zé mor gerust dat er nog zoveel stukjes gaan komen! Kben wel kei blij dat ge goe zé aangekomen, want mé al die vieze mannen :)))))! Uw mamake heeft groot gelijk da ge voorzichtig moet zijn! Trekt maar heel veel fotokes en schrijft maar veel op de website da we goe op de hoogte blijven hé, want dit vind ik wel super spannend en ben eigenlijk ook wel wa jaloers, mor ge hebt groot gelijk da ge die kans neemt!
    Allé louke, doet da goe ginder en ni teveel vrouwen zot maken hé!
    DIKKE BEES en ik mis je wel, als je terug bent, na diene langen tijd, dan laat je maar iet weten en dan geven we der een goei lap oep

  • 13 Februari 2004 - 16:59

    Nicholas:

    das goe da ge ni be de vissen slaapt. ik hoop da ge u goe vermaakt, ik denk wel da zo vrijwilligerswerk een goed gevoel geeft, geniet er maar van meisje. ikke nog wachten tot vrijdag...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 34334

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: